Korpa

PAWZ – ŠAPICE PET SHOP

TEL: 062 850 4200

 

Kontakt

 

Kneza Mihaila 33/b, Aranđelovac
Tel: 062 850 4200
Email: info@pawz.rs

 

 

Korisnička podrška

Isporuka se vrši na našoj adresi (ako ste tako odabrali opciju Lično preuzimanje ili na Vašoj adresi (ako ste odabrali opciju Dostava).

Isporuku brzom poštom možete očekivati u roku od 2-5 radnih dana (dani vikenda (subota i nedelja) se ne računaju) za bilo koje mesto u Srbiji u kom je moguća dostava.

Rok isporuke je promenljiv u zavisnosti od toga da li je naručeni proizvod trenutno dostupan ili ste potvrdu o online kupovini dobili u toku vikenda ili državnih praznika. 

PEUZIMANJE POŠILJKE

Kuriri pošiljku donose na adresu za isporuku u periodu od 8-17 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja, možete je preuzeti i potpisati dostavnicu.

Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva pokušaja. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

CENA DOSTAVE

Cena isporuke se kalkuliše u zavisnosti od težine pošiljke i iskazana je kako prilikom poručivanja, tako i u samoj porudžbini.

Isporuka se plaća zajedno sa ostatkom računa.

PLAĆANJE PLATNIM KARTICAMA

Porudžbinu možete platiti karticama koje podržavaju plaćanje preko Interneta, a to su: VISA, MasterCard, DinaCard, Maestro i American Express platne kartice.

ZAŠTITA POVELJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, naša firma je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice

Kupac ne može ni u kom slučaju, ni pod kojim uslovima, zahtevati povraćaj sredstava u gotovini za transakciju izvršenu korišćenjem neke od platnih kartica.

PLAĆANJE PREKO RAČUNA

Porudžbinu možete platiti direktnom uplatom na naš račun uz odogvarajući poziv na broj. (Svi detalji su navedeni na predračunu-porudžbini) 

Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci ili putem interneta, ukoliko imate internet pristup svom tekućem računu, il preko IPS QR koda.

Povraćaj sredstava se i u ovom slučaju vrši uplatom na tekući račun kupca.

Cene na sajtu su iskazane u dinarima pri čemu je PDV uračunat u cenu.

REKLAMACIJE

Kupac može da izjavi reklamaciju na osnovu članova 52., 54., i 81. Zakona o zaštiti potrošača, radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Cene na sajtu www.pawz.rs, iskazane su u dinarima pri čemu je PDV uračunat u cenu.

Koristimo sve svoje resurse kako bi artikli na ovom sajtu bili prikazani sa odgovarajućom specifikacijom, fotografijama i cenama. Nažalost, ne možemo garantovati da su sve navedene informacije o artiklima kao i fotografije artikala na našem sajtu u potpunosti ispravne.

Ukoliko želite da proverite status Vaše reklamacije to možete učiniti putem e-mail adrese info@pawz.rs 

Shodno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo da raskine ugovor o kupovini na daljinu.

Reklamacije se mogu podneti isključivo u slučaju kada je – isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine. Kupac je dužan da prijavi reklamaciju u roku od 14 radnih dana od momenta prijema pošiljke.

Reklamaciju možete prijaviti preko kontakt strane ovog sajta.

ODUSTANAK OD UGOVORA

Obaveštavamo vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon“), u daljem tekstu: Zakon, kupovina preko naše internet stranice www.pawz.rs smatra se prodajom na daljinu. 

Zakon za slučaj prodaje na daljinu definiše pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti).

Kod ovakvog vida kupovine, kupac ima pravo da se predomisli, odnosno da odustane od kupovine u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod uručen i to bez navođenja razloga za odustanak (npr. ukoliko se potrošaču ne dopada proizvod, koji objektivno nema nikakve nedostatke), a naša obaveza je da Vam predamo obrazac za odustanak (izjavu o odustanku) koja mora biti svojeručno potpisana. 

Prilikom vraćanja proizvoda, troškovi transporta padaju na teret kupca, a Alextec Advisory d.o.o (Pawz.rs) je u obavezi da izvrši povraćaj uplate, koju je primio od potrošača, uključujući i troškove isporuke, a najkasnije 14 dana od prijema izjave potrošača, koja proizvodi dejstvo od dana kada nam je poslata na e-mail adresu info@kodsata.rs 

Alextec Advisory d.o.o (Pawz.rs) može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća od strane potrošača ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je robu poslao.

Ukoliko ste se odlučili na odustanak od kupovine u roku od 14 dana, obrazac za odustanak možete poslati na E-mail adresu: info@pawz.rs

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni račun. Po prijemu utvrđuje se da li je uređaj oštećen kao i njegova ispravnost. Ukoliko se utvrdi da je uređaj neispravan ili oštećen krivicom kupca, usled neadekvatnog rukovanja, odbija se povraćaj novca, a troškove vraćanja snosi kupac.

U slučaju prodaje na daljinu prodavac je dužan da u pisanoj formi kupcu dostavi:

  • Obrazac za odustanak
  • Obaveštenje o prodavcu, pravu potrošača na odustanak od ugovora i dužnosti prodavca i kupca u slučaju realizacije prava na odustanak
  • Primerak ugovora o prodaji (Računa) potpisanog od strane prodavca.

Navedena dokumentacija će kupcu biti dostavljena prilikom isporuke proizvoda u elektronskoj formi na e-mail adresu kupca ili je kupac može koristiti skidanjem sa ove internet stranice.

Više informacija o pravima i obavezama kupca i prodavca prilikom prodaje na daljinu možete pročitati u Zakonu o zaštiti potrošača.

Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru, saglasno čl. 50.  Zakona o zaštiti potrošača kao i da odgovara za nesaobraznost isporučene robe.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Alextec Advisory d.o.o (Pawz.rs) prihvata obavezu da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 10 dana od prijema reklamacije, odgovori kupcu sa obrazloženjem odluke i predlogom rešavanja. 

Ukoliko je u pitanju proizvod koji:

  • Po sadržini, kvalitetu i svrsi odgovara opisu prodavca
  • Po sadržini, kvalitetu i svrsi odgovara opisu koje je dalo treće lice u ime prodavca
  • Poseduje potrebna svojstva po zahtevu kupca
  • Poseduje svojstva potrebna za korišćenje uređaja iste vrste

Tada je usluga saobrazna ugovorenoj i u tom slučaju zakonska odgovornost Alextec Advisory d.o.o (Pawz.rs) ne postoji. 

OTKLANJANJE NESAOBRAZNOSTI POSLE ISTEKA ZAKONSKOG ROKA

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), kupac je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju, samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu. Pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu, koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. Brojevi telefona i adrese svih ovlašćenih servisa možete pronaći u okviru segmenta Prava potrošača.

GARANCIJA 

Garancija predstavlja izjavu proizvođača kojom se potrošaču garantuju veća prava nego što je to propisano Zakonom. Garantni list se izdaje u pisanoj formi i sadrži sledeće podatke: naziv i adresu davaoca garancije, roba na koju se garancija odnosi, sadržinu garancije i uslove za ostvarivanje prava iz garancije kao i tome da se garancijom ne utiče na prava potrošača u slučaju nesaobraznosti robe ugovoru. Garanciju izdaje prvenstveno proizvođač, a zatim je trgovac u obavezi da, bez dodatne naknade, potrošaču vrati plaćeni iznos, izvrši zamenu ili popravku ili na drugi način postupi s robom, ako roba ne odgovara sadržini garantne izjave koji se na tu robu odnosio. Međutim, davalac garancije garantuje saobraznost uređaja specifikaciji proizvođača kao i ispravno funkcionisanje samo u slučajevima kada potrošač ispravno rukuje i pridržava se uputstva za rukovanje.

Polazeći od odredbe člana 52. Zakona o zaštiti potrošača, trgovac je dužan da se prilikom zaključenja ugovora o prodaji robe uzdrži od upotrebe izraza „garancija“, ako po osnovu ugovora o prodaji, potrošač ne stiče više prava nego iz zakonske odgovornosti trgovca za nesaobraznost robe ugovoru i drugih prava u skladu sa ovim zakonom. Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru, koja se pojavi u roku od 2 godine od dana prelaska rizika na potrošača. U tom smislu, garancija se moze odnositi isključivo ukoliko potrošač stiče više prava, kada je period odgovornosti trgovca duži od 24 meseca.